Klantenservice
Ons serviceteam staat altijd voor u klaar.
Veelvoorkomende vragen over aankopen beantwoord
Bestellingen en verzending
Afhankelijk van het land, maar normaal gesproken in Nederland zal dit 2 dagen zijn als de wijn op voorraad is. In bepaalde omstandigheden kan het langer duren als ik niet thuis ben, max = 30 dagen
Ga naar Mijn account en wijzig het
Pakketten worden verzonden met PostNL, zij zullen u hiervan op de hoogte stellen via de door u opgegeven e-mail
Wij verzenden naar alle landen in de EU/EVA, naar het VK en naar de VS. Voor andere landen, neem contact met ons op
Winow Wine heeft regelmatig wijnen en wijn uit privécollecties. Die artikelen kunnen niet in dezelfde volgorde worden besteld.
Dus als u artikelen heeft van zowel gewone wijnen als privéwijnen en u wilt samen verzonden worden om verzendkosten te besparen, neem dan contact met ons op
Winow Wine heeft regelmatig wijnen en wijn uit privécollecties. Die artikelen kunnen niet in dezelfde volgorde worden besteld. Dit heeft te maken met btw-redenen. Het moet dus 1 bestelling zijn voor de reguliere wijnen en 1 bestelling voor de privéwijnen. Verzending kan worden gecombineerd, maar neem hiervoor contact met ons op .
Als je een artikel moet ruilen
Retourneren en ruilen
Afkoelen, herroepen en retourneren
1 De consument-koper kan binnen veertien (14) werkdagen na aflevering van het product zonder boete en zonder opgave van redenen gebruik maken van zijn herroepingsrecht.
2 In geval van ontbinding is de consument-koper verplicht het ontvangen product binnen 14 werkdagen na de ontbinding aan Winow Wine te retourneren in de staat waarin de consument het product heeft ontvangen. De kosten voor het retourneren van het product zijn voor rekening van de consument-Koper.
3 Indien de consument-Koper gebruik heeft gemaakt van het herroepingsrecht zoals vermeld in het vorige lid, zal Winow Wine het verschuldigde orderbedrag terugbetalen binnen 14 dagen na aanmelding van uw retourzending, mits het product reeds in goede orde is geretourneerd. Mocht het product beschadigd zijn of de verpakking is meer beschadigd dan nodig is om het product te vervoeren, dan kunnen wij deze waardevermindering van het product aan u doorberekenen. Behandel het product dus met zorg en zorg ervoor dat het goed verpakt is bij retourzending.
Neem dan contact met ons op . Uw artikel wordt vervangen door het juiste.
Uw artikel wordt vervangen. Neem dan contact met ons op .
Zie het adres van Winow Wine op de contactpagina
Wijzig uw adres in mijn account en neem contact met ons op .